سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارک های کیش

پارک های کیش

استفاده از تور کیش یکی از کارآمد‌ترین روش های سفر به این جزیره دوست داشتنی میباشد که همواره توسط جملگی مسافران مورد توجه قرار میگیرد. حال که شما مسافر گرامی که ما را از نعمت اعتماد خود بهره مند ساخته‌اید و از تور ارزان کیش استفاده نموده‌اید، خادمان خود را بر آن داشته‌اید که کمی اطلاعات مورد نیاز در اختیارتان بگذارند؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم مطلبی مفید در رابطه با پارک های جزیره کیش در اختیارتان بگذاریم که در هنگام استفاده از تور کیش، از آن کمال استفاده را ببرید، انشاءالله…


دلفیناریم

این پارک از آن دسته از مکان هایی بوده که از ابتدای تاسیس تا کنون همواره مورد استقبال قرار گرفته است و مطمئنا اگر از دوستان خود که چندین بار به جزیره کیش سفر کرده اند بپرسید، تعداد زیادی از آن ها خواهند گفت که بار ها این پارک را تجربه کرده اند. پارکی که در آن شاهد وحدت فکری بین انسان و حیوان برای یک هدف مشترک که خلق کردن نمایشی خارق العاده هست خواهید بود.ارتباطی دوست داشتنی و پر مهر بین دلفین ومربی که انسان است. ارتباطی که مطمئنا محسور آن خواهید شد. فکر نمیکنم هنوز کلمه یا عبارتی به وجود آمده باشد که بتواند همچین تجربه ای را توصیف کند یا حداقل حقیر به آن تسلط داشته باشم.

کافی است از محوطه پارک دلفین ها خارج شوید تا با طی چند قدم به باغ پرندگان برسید؛جایی که میتوانید قدم به قدم طاووس هایی که تاج خود را باز کرده و جلوه ای از قدرت نمایی خالق خود را به نمایش میگذارند بدون هیچ حفاظت و مانعی گام بردارید. اگر از دیدن پرندگان در قفس رنج میکشید، در آن محیط میتوانید شاهد پرواز آزادانه و خوش بودن پرندگان باشید و یک لبخند رضایت به خود هدیه دهید. زندگی در کلان شهر ها فرصت رویارویی مخلصانه با طبیعت وحیوانات را از ما گرفته ولی شما میتوانید با استفاده از این پارک چند ساعتی را بدون توجه به ساعت مچیتان وقت بگذرانید!


پارک شهر کیش

این پارک وسیع برای اولین بار در سال 1393 خورشیدی مورد استفاده قرار گرفته است و از همان ابتدا کانون توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. فضایی مفرح که متشکل از پوشش گیاهی گسترده و بسیاری از امکانات مورد نیاز برای ساختن یک روز پر از شادی وخلق خاطره ای به یادماندنی در جزیره کیش که به احتمال زیاد در میل به تجربه ی آن با بسیاری از شما همنظر باشم. از دیگر موارد پر شمار و قابل توجه این پارک میتوان به دریاچه ی مصنوعی و فضایی مناسب برای معلولین عزیز اشاره کرد.


پارک مرجان

بعد از یک خرید جانانه و جدلی تمام عیار ولی شیرین با عزیزان خود بر سر اختلاف سلیقه، قطعا نیاز به ساعتی خوش دارید که برای مدتی هر چند کوتاه از شلوغی ها و سودای سوداگران فاصله داشته باشید.برای این منظور کافی است بعد از خروج از بازار مرجان یکراست به پارک مرجان رفته و اندک زمانی در پناه مهربانی کرانه های خلیج همیشه فارس باشید.


پارک آهوان

کم لطفی کردن به آهوی ایرانی ممنوع! همین که به پارک آهوان بروید و در این بهشت زمینی نفس به نفس آهوی زیبای ایرانی باشید، برای کم لطفی نکردن کافی است. در پارک آهوان خواهید دید که چگونه این موجودات زیبا گذران عمر میکنند. برای رفتن به جاهای مختلف این پارک میتوانید از قطار مخصوص پارک استفاده کنید که آن هم در حد خودش لذت بخش است؛ احتمالا طبیعت، فضای سبز و حیوانات وحشی در قفس هم نظر شما را جلب خواهد کرد.


شهر بازی کیش (هایلند)

خب شاید کودک شما به هر کجا که میروید سراغ شهربازی و جایی که بتواند انرژی معصومانه خود را تخلیه کند را میگیرد. ما فرض را بر این گزاشتیم که شما برای رفع نیاز های فرزندتان قدم برداشتید؛ در شهربازی هایلند که جز پیشرفته ترین شهربازی های کشور عزیزمان ایران است، شما میتوانید بدون توجه به سن و سال به شیطنت و بازیگوشی بپردازید. باور کنید استفاده از سیمیلاتور(شبیه ساز)، دستگاه های بازی و… برای هر سنی وسوسه انگیز است!

پارک های کیش

 تور کیش نوروز 97 اتاق یک نفره استاندارد

 تور کیش نوروز 97 اتاق یک نفره لوکس

 تور کیش نوروز 97 اتاق 2 نفره لوکس

 تور کیش نوروز 97 اتاق 3  نفره لوکس


پارک های کیش

تور کیش نوروز 97 اتاق های یک نفره هتلی

تور کیش نوروز 97 اتاق های 2 نفره هتلی

تور کیش نوروز 97 اتاق های 3 نفره هتلی

تور کیش نوروز 97 اتاق های یک نفره ویلایی

تور کیش نوروز 97 اتاق های 2 نفره ویلایی

تور کیش نوروز 97 اتاق های 3 نفره ویلایی


تور کیش هتل ترنج

تور کیش اتاق یک نفره استاندارد

تور کیشاتاق یک نفره لوکس

تور کیش اتاق 2 نفره لوکس

تور کیش اتاق 3  نفره لوکس


تور کیش داریوش

تور کیش اتاق های یک نفره هتلی

تور کیش اتاق های 2 نفره هتلی

تور کیش اتاق های 3 نفره هتلی

تور کیش اتاق های یک نفره ویلایی

تور کیش اتاق های 2 نفره ویلایی

تور کیش اتاق های 3 نفره ویلایی


تور کیش لحظه آخری هتل مارینا

تور کیش قیمت اتاق های یک نفره

تور کیش چارتری اتاق های 2 نفره

تور کیش ارزان  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور ارزان کیش  اتاق های 2 نفره روبه دریا

تور کیش هتل 4 ستاره  اتاق های یک نفره روبه غروب

تور کیش هتل ارزان شایلیاتاق های 2 نفره روبه غروب


تور کیش لحظه اخری هتل بین المللی

قیمت تور کیش اتاق های یک نفره روبه باغ

نرخ تور کیش اتاق های 2 نفره روبه باغ

بلیط تور کیش  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور کیش قیمت خوب  اتاق های 2 نفره روبه دریا

تور کیش نرخ هتل  اتاق های یک نفره لوکس باغ

چارتر تور کیش  اتاق های 2 نفره لوکس باغ


ارزانترین تور کیش ایران

تور آفری کیش  اتاق های یک نفره روبه پارک

تور چارتری کیش اتاق های 2 نفره روبه پارک

آفر تور کیش  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور کیش هتل ارزان اتاق های 2 نفره روبه دریا

تور کیش رزرو هتل سوئیت

رزرو تور کیش  سوئیت