سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آنتالیا نوروز 97

  تور آنتالیا نوروز 97

 تور آنتالیا نوروز 97  را با خدمات متفاوت چوبین تجربه کنید .تلاش آژانس مسافرتی چوبین برای ارائه هرچه بهتر تور آنتالیا در ایام نوروز می باشد که یکی دیگر از خدمات  ارزنده و به روز این مجموعه تلقی می شود.مسافران نوروزی برای اطلاع از خدمات  و پرواز  با مشاوران ما تماس (22056067-021)گرفته و از اطلاعات آنها بهرمند شوند. همچنین برای دیدن نرخ تور آنتالیا تعطیلات نوروز به سایت چوبین مراجعه کنند . گارانتی بودن هتل های 4 ستاره و 5 ستاره تمام مناطق توریستی آنتالیا باعث ارزان بودن تور انتالیا نوروز 97 ویژه چوبین شده است . سفر به انتالیا در نوروز به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب از بهترین انتخاب های ما ایرانیان می باشد.  هر ساله از  اوایل بهمن  فروش تور انتالیا برای نوروز شروع میشود که به دلیل کیفیت بالای تور و مناسب بودن قیمت آن به سرعت رزروها انجام میشود لازم است مسافران تور انتالیا هرچه زودتر اقدام به رزرو بلیط و هتل را انجام داده تا در شرایط ایده آل و به دور از استرس سفری لوکس را تجربه کنند.

‏ خدمات تور انتالیا   شامل اقامت در هتل به همراه صبحانه و ترانسفر فرودگاهی، تهیه بلیط رفت و برگشت ‏هواپیما، بیمه مسافرتی ، لیدر فارسی زبان ، خدمات هتل شامل ALL و UALL می باشد.ادامه مطلب 


تور کیش نوروز 97

آژانس مسافرتی چوبین  تلاش خود را می‌کند تا خدمات تور کیش نوروز 97 را به مسافرانش به خوبی ارائه دهد و ‏بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را به شما معرفی نماید. مسافران   تور کیش در هر زمان که بخواهند ما شرایط را برای آن‌ها ‏فراهم خواهیم کرد تا از خدمات ما بهره ببرند. یکی از بهترین سفرها در نوروز بدون شک جزیره کیش می‌باشد که دلیل آن ‏آب و هوای مناسب و شرایط جوی مساعد است که باید به آن توجه کنید.‏
‏ خدمات تور کیش چوبین شامل اقامت در هتل به همراه صبحانه و ترانسفر فرودگاهی، تهیه بلیط رفت و برگشت ‏هواپیما، در برخی موارد ناهار و شام هم جزو خدمات تور می‌باشد.

برای دیدن قیمت ها کلیک کنید


تور کیش شب یلدا

 

شب یلدا

کیش شب یلدا

شب یلدا یکی از شب های سال می باشد که مردم معتقد هستند این شب طولانی تر از شب های دیگر می باشد که به همین بهانه دور هم جمع می شوند و در کنار یکدیگر به معاشرت می پردازند. شب یلدا یکی از جشن های باشکوه باستانی ایرانیان است. چه خوب است به بهانه این جشن خانواده ها در کنار هم جمع بشوند و در کنار هم این جشن باستانی را در کنار هم بگذرانند. معمولا سفره شب یلدا را با خوراکی هایی از جمله سبد میوه، انار دانه شده، هندوانه حکاکی شده، شیرینی، آجیل، انواع دسرها و… مزین می‌شود.  این جشن سنت دیرینه ایرانیان است که ایرانی ها اهمیت فراوانی به این جشن می دهند و هر ساله این جشن را زنده نگه می دارند. در این جشن زیبا ما به استقبال زمستان می رویم. هر چه به شب یلدا نزدیک میشیم هوا سردتر می شود و خود را برای برف زمستانی آماده می کنیم.

شب یلدا

ایرانیان در سراسر جهان جشن‌های یلدا را که یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های ایرانی می دانند. این جشن از زمانی آغاز شد که اکثر ایرانیان پیروان‌ زرتشتیان قبل از ظهور اسلام بودند. در جشنواره یلدا، ایرانیان از ورود زمستان، تجدید خورشید و پیروزی نور بر تاریکی جشن می‌گیرند. طولانی‌ترین شب سال به نظر می‌رسد، شب یلدا است، زمانی که ایرانیان باستانی تولد میترا، الهه نور را جشن می‌گیرند. یلدا، یعنی تولد، یک کلمه سوری است که به زبان فارسی وارد شده است. همچنین در شب 21 دسامبر – آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب سال به عنوان «شب الخله» اشاره می‌شود که جشن انقلاب زمستانی است. ایرانیان باستان اعتقاد داشتند که نیروهای شیطانی در طولانی‌ترین شب سال، غالب بودند و روز بعد متعلق به پروردگار عقل، اهورا مزدا بود. علاوه بر ایران، کشورهای آسیای مرکزی از قبیل افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان و برخی از کشورهای قفقاز مانند آذربایجان و ارمنستان سنت مشابهی دارند و در این زمان سالانه سالانه یلدا شب را جشن می‌گیرند. در این شب، اعضای خانواده با هم (اغلب در خانه بزرگترین عضو) می‌آیند و تمام شب بی خواب می‌مانند. ایرانیان معتقدند کسانی که زمستان را با خوردن میوه‌های تابستان شروع می‌کنند در طول فصل سرد نمی‌شوند. بنابراین، خوردن هندوانه یکی از مهم‌ترین سنت‌های این شب است. انار، در بالای سبد میوه قرار می‌گیرند، یادآور چرخه زندگی هستند – تولد دوباره و احیای نسل‌ها. پوشش بیرونی بنفش انار نماد تولد و یا سپیده دم است، و دانه‌های قرمز روشن خود را درخشش زندگی است.

شب یلدا

همانطور که روزها شروع به بلند شدن می‌کنند، ایرانیان باستانی معتقدند که در پایان شب اول زمستان که همزمان با 21 دسامبر سال جاری است، تاریکی با نور از بین می‌رود و بنابراین باید تمام شب را جشن بگیرند. سعدی، شاعر ایرانی قرن سیزدهم، در کتاب خود بوستان می‌نویسد: “صبح واقعی تا زمانی که شب یلدا ناپدید نشود، نخواهد آمد.” در بسیاری از فرهنگ‌های قدیمی، از جمله ایران، آغاز سال خورشید با پیروزی نور از تاریکی و تجدید خورشید مشخص شده است. برای مثال، 4000 سال پیش، مصری‌ها تولد خورشید را در این زمان سال جشن گرفتند. جشنواره آن‌ها 12 روز طول می‌کشد تا منعکس کننده 12 بخش در تقویم خورشیدی خود باشند. شب یلدا یا شب شعله یک جشنواره ایرانی است که در طولانی ترین و تاریک ترین شب سال است.

شب یلدا

طولانی ترین و تاریک ترین شب سال است زمانی که دوستان و خانواده برای خوردن، نوشیدن و خواندن شعر (به ویژه حافظ) به خوبی بعد از نیمه شب جمع می شوند. میوه ها و آجیل ها خورده می شوند و انار و هندوانه مخصوصا قابل توجه هستند. رنگ قرمز در این میوه ها، نمادهای قرمز رنگ سحر و جادو را نشان می دهد. اشعار دیوان حافظ، که می تواند در مورد کتابخانه های بسیاری از خانواده های ایرانی یافت می شود، در موارد مختلفی از قبیل این جشنواره و نوروز خوانده می شود.

این روزها، کشورهای مسیحی در سراسر جهان برای کریسمس آماده می شوند. تمام خیابان ها، فروشگاه ها و خانه ها با چراغ برای این فصل جشن تزئین شده اند. آهنگ های کریسمس را در همه جا می شنوید و بعضی از مردم حتی کریسمس را می پوشند. برای ایرانیان، در سراسر جهان، متفاوت است، زیرا آنها برای یکی از مهمترین شبهای سال خود آماده می شوند: شب یلدا یا شب الخله. اکثریت ایرانیان کریسمس را جشن نمی گیرند، البته ما جوامع ارمنی و دیگر جوامع مسیحی را داریم که کریسمس را در ایران جشن می گیرند. فکر می کنم یلدا بسیار بیشتر از کریسمس در خیابان های ایران برجسته تر است. اجازه بدهید به شما بگویم شب یلدا چیست؟

شب یلدا چیست؟

یلدا به معنای تولد است. شب یلدا یک جشن زیبا ایرانی باستانی است. ایرانیان طولانی ترین و تاریک ترین شب سال یا انقلاب زمستانی را جشن می گیرند. این شب با توجه به تقویم گرجستان در تاریخ 20 تا 21 دسامبر است. من باید اینجا را اضافه کنم که ما در ایران از یک تقویم متفاوت، تقویم ایرانی استفاده می کنیم. طبق این تقویم، شب یلدا آخرین شب روز پاییز یا "شب باز کردن دوره 40 روزه اول زمستان سه ماهه" است. اجازه دهید به دلایلی که ما شب یلدا را جشن می گیریم، برگردیم این جشن از زمانی آغاز می شود که اکثر ایرانیان پیروان زرتشتیان قبل از ظهور اسلام بودند. ایرانیان باستان اعتقاد داشتند که نیروهای شیطانی در طولانی ترین شب سال، غالب بودند و روز بعد متعلق به پروردگار عقل، اهورا مزدا بود.

ادامه مطلب 


درباره چوبین

آژانش مسافرتی چوبین یکی از مراجع فروش تور و بلیط و رزرو هتل به صورت مستقیم می باشد که روزانه چندین پرواز چارتری به مقصد کیش با بهترین ایرلاین های داخلی را ارائه میکند . ارزانترین تور کیش و مشهد را از ما بخواهید.ایرلاین های ارائه دهنده چارتر کیش در 24 ساعات شامل :کیش ایر- زاگرس-ماهان- معراج-قشم ایر - سپهران می باشد که قیمت تور کیش در اول هفته با خدمات استثنایی حدود 450.000 تومان و اخر هفته حدود550.000 تومان و همچنین نرخ بلیط رفت اول هفته 150.000 تومان ، آخر هفته 220.000 می باشد. همچنین چوبین ارائه کننده تور های مشهد - تورهای ترکیه - تور های شیراز - تور های اصفهان - تور های تایلند - تور های مالزی و تور های دبی نیز انجام میپذیرد که به دلیل گارانتی هتل ها آنها ، ارزانترین قیمت تور را با پوبین تجربه می کنید. از دیگر خدمات کلینیک گردشگری چوبین ارائه و رزرو هتل های 2 ستاره 3 ستاره 4 ستاره 5 ستاره و در نوع خود هتل های لوکس در تمام مقاصد گفته شده ارائه میشود . برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها به سایت www.i-tours.co مراجعه کرده و یا با شماره 22037092-021 تماس حاصل نمائید. 

درباره جوبین