سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز در مورد هتل بین المللی کیش

همه چیز در مورد هتل بین المللی کیش

یکی از مهم ترین شاخصه های لازم برای جلب توجه شما به هنگام رزرو تور کیش ، قطعا یافتن یه هتل و اقامتگاه مناسب است که بتواند دوره ی اقامت را برای شما به بهترین شکل ممکن فراهم سازد. در بین تمامی هتل ها و انواع مختلف تور کیش یکی از هتل هایی که در مدت زمان اندک توانسته است جایگاه خود را میان مخاطبان خوش سلیقه پیدا کند و عده ای کثیر از مسافران کیش را  مجذوب خود کند هتل بین المللی کیش بوده است.

تور کیش

این محیط که در عرض چند ماه با سربلندی و  اقتدار از پس امتحان خود برآمده است میتواند برای شما عزیزان که به دنبال تور ارزان کیش میگردید هم انتخاب صحیحی باشد. فکر میکنم با تعداد زیادی از مخاطبان هم عقیده باشم که لازم است کمی در مورد این هتل صحبت کنیم؛ پس با اجازه ی شما عزیزان انجام وظیفه  کرده و از امکانات این هتل مستحضرتان میکنم:

هتل بین‌المللی کیش در بهار سال 1396 با مساحت حدود 16000 متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد. در رده بندی هتل ها، این مجموعه توانسته است عنوان هتل 5 ستاره را یدک بکشد. یک سازه‌ی 14 طبقه ای با 336 اتاق و 840 تخت خواب؛ حال ممکن است شخصی قصد رزرو کردن یک تور لحظه آخری کیش را داشته باشد و برایش آیتم هایی به مانند موقعیت جغرافیایی یا فاصله از فرودگاه یا مرکز شهر برایش حائز اهمیت باشد، در این جا باید بگویم فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه میباشد و از این جهت میتواند انتخاب مناسبی برای این عزیزان باشد.

تور کیش

عمده‌ی سفر‌ها به این جزیره مرجانی به قصد تفریح انجام میشود و لازم است بگویم امکاناتی نظیر اسکله تفریحی، مراکز خرید و تفریحات دریایی دارای کمترین فاصله با این هتل هستند و پاره ای از تفریحات مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی آقایان، سالن بدنسازی بانوان، سالن تنیس، ماساژ و مرکز خرید در خود این مجموعه برای استفاده شما عزیزان قرار دارند. غیر از اتاق های یک تخت خوابه همه ی اتاق ها و رستوران هتل دارای چشم اندازی چشم نواز و زیبا میباشند که میتوانند لذت نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه را برای شما دو چندان کنند. اکثر ما در این دوره به نوعی با فضای مجازی در ارتباط هستیم، عده ای زیاد و عده ای محدود؛هتل بین المللی کیش به درستی این نیاز را درک کرده و در صدد برطرف کردن آن برآمده  است به طوری که  در جای جای این مجموعه دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان به راحتی امکان پذیر است. در کنار امکانات ذکر شده در بالا، این هتل دارای امکانات گسترده دیگر نیز هست از جمله خشک‌شوئی، پارکینگ با ظرفیت 27 خودرو، لابی 130 نفره، پکینگ بازی های دریایی، سافاری، گشت دور جزیره، کافی شاپ و… . شایان به ذکر است این هتل در محدوده‌ی خارج از طرح ترافیک قرار دارد. هتل بین المللی کیش بر دو قسم تشکیل شده است به عنوان  فاز یک و فاز دو که هر کدام مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم توانسته‌اند این مجموعه‌ی قدرتمند را پدید آورند. در هر دو فاز هتل شاهد فضای سبز انبوه و دل انگیز خواهید بود؛ قسمتی از کافی‌شاپ هم در فضای آزاد استقرار دارد  که به نوبه ی خود فوق العاده است. این را هم باید بیفزاییم که برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان هتل بین المللی کیش سرویس امکان ترانسفر رایگان فرودگاهی را فراهم نموده است.

تور کیش

برای کلام پایانی باید بگویم وقتی شما عزیزان قصد سفر دارید ناخودآگاه خادمان خود در مجموعه ی چوبین را بر آن میدارید اطلاعاتی چند در رابطه با ارکان اصلی سفر در اختیارتان بگذارند. یکی از رکن های اصلی و مهم سفر اقامتگاه مناسب است که ما کمال تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم یک مجموعه ی درخور شان شما عزیزان معرفی نماییم. تصور من بر این است که به مانند عمده ی مسافران که تجربه ی اقامت در این هتل را داشته و در همه ی مجالس از خاطرات شیرین خود در حین اقامت سخن میگویند شما هم بعد از سفر خود بتوانید همچنین تجاربی را کسب کرده و خاطراتی فوق العاده را از یک تور کیش به یاد ماندنی با عزیزان خود  به ثبت برسانید. دوربین عکاسی را فراموش نکنید، سفر به سلامت!