سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا کیش؟

تÙ?ر Ú©Û?Ø´

چرا کیش؟

مقدمه

همانطور که میدانید جزیره ی زیبای کیش در خلیج همیشگی فارس سکنی برگزیده است و از توابع استان هرمزگان میباشد. این جزیره دوست داشتنی در طول اعصار مختلف بار ها مورد دستیازی بیگانگان قرار گرفته است اما در نهایت به صاحب اصلی خود بازگشته است. کیش دارای سواحل مرجانی غنی و انبوه است که به بهشت غواصان مبدل گشته است. همه ی پارامتر های لازم یک جا جمع شده اند که کیش را مبدل به یکی از مقاصد اصلی گردشگران کنند که سالانه بیش از 1 میلیون نفر از آن بازدید میکنند. برای سفر به کیش بیشتر از تور کیش استفاده میشود. در ادامه میخواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا باید از تور کیش نوروز 97 استفاده کنیم:

آب و هوا :

از اوایل آذر ماه تا اوابل اردیبهشت ماه کیش در بهترین و معتدل ترین وضعیت خود از نظر آب و هوا قرار دارد. این جزیره به آن معنایی که میشناسیم زمستان ندارد تنها در فصل سرما کمی کاهش دما دارد و به همین دلیل در دوره ی زمانی یاد شده کیش در بهترین آب و های سال خودش قرار دارد که میتواند سفر شما را دلچسب تر کند، پس بهتر است در این تاریخ از تور ارزان کیش غافل نشوید.

تفریحی،گردشگری :

میگویند سالی که نکوست از بهارش پیداست! فکر کنید تعطیلات نوروزی را با تفریحات پر انرژِی شروع کنید و از همان ابتدا سالی پر از شور و نشاط را (به قول خارجی ها) استارت بزنید! که در تمام طول سال پرانرژی و قبراق باشید: برای این منظور باز هم میرسیم به جزیره ی دوست داشتنی کیش که در آن جا میتوانید کلی تفریح و شادی رقم بزنید.

تور کیش

اقتصادی :

همیشه میگیم از اونور آب اومده گرون شده! این گفته تا حدودی درست می‌باشد، کیش در سر راه اونور آب قرار دارد و چون با کشتی و از طریق آبی با اجناس مختلف تغذیه میشود پس بدین صورت است که میتوان بدون هزینه گمرک اجناس برند و اصلی مورد نیاز خود را با هزینه ای نازل تر از شهر خودتان خریداری کنید. ما ایرانی ها رسم جالبی داریم و آن هم این است که برای عید نوروز لباس نو میخریم و برای این منظور هم می‌توان گفت کیش جایی است که در آن میتوانید در کنار تفریح وگردش برای خود و عزیزانتان بهترین و مرغوب ترین وسابل را با نازلترین قیمت تهیه فرمایید.

تور کیش

مقایسه با کشورهای خارجی :

شاید خیلی از شما عزیزان برای گذراندن تعطیلات نوروزی به فکر سفر به یکی از کشور های خارجی باشید، ولی فکر میکنم با خواندن این مطلب تا حدی متقاعد شوید که بهتر است تجدید نظر کنید و به تور کیش نوروز97 هم بیشتر عنایت داشته باشید. جزیره کیش دارای امکاناتی است که شما را از رفتن به خیلی از کشور های خارجی بی نیاز میکند از جمله امکانات تفریحی گردشگری و… در ثانی باید گفت مگر میشود ایرانی بود و کیش را ندید؟! چه طور میشود آب و هوای نوازش دهنده ی کیش در نوروز را کنار گزارده و به جای دیگری فکر کرد؟ اگر اقتصادی هم در نظر بگیریم به این نتیجه میرسیم که کیش مقصد بهتری است زیرا نیازی به پرداخت عوارض خروج از کشور و خیلی از هزینه ها نیست! به علاوه حال و هوای نوروزی کیش در ذهن شما جاودانه خواهد ماند. برای سفر به کشور های خارجی زمان های بهتری  هم هست.

مقایسه با سایر شهرهای داخلی :

قبل از هر چیز باید یادآور شد که ما به جای جای میهن عزیزمان افتخار میکنیم و البته باید هم اینطور باشد. ولی اگر کمی به اطراف خود بنگرید خواهید دید که  اکثر عزیزانی که از نعمت داشتن اقوام در شهرستان برخوردارند معمولا عید را به خانه اقوام رفته و تعطیلات میگذرانند و عده ای دیگر هم به شهر های شمالی سفر میکنند که بسیار شلوغ میشوند و قسمتی از سفر شما باید صرف صبر کردن در ترافیک شود. خیلی از مناطق در آن تاریخ سرمای استخوان سوزی دارند، خودتان مستحضرید که که قسمت مهمی از شرایطی که یک سفر به یادماندنی را تشکیل میدهند آب و هوا تشکیل میدهد. اما جزیره کیش دارای زیرساخت های قدرتمند است که میتواند پذیرای مسافران نازنین باشد و با کرانه های خود دست نوازش بر سر آنان  بکشد. در مورد آب و هوای خارق العاده کیش در آن تاریخ صحبت کردیم پس بهتر است تور ارزان کیش هم مدنظرتان باشد.

تور کیش

اقامت :

هتل ها  و اقامتگاه های متعددی در این جزیره وجود دارند که هر کدام به نسبت هزینه های مختلف و ارائه امکانات مختلف و به تناسب شرایط شما می‌توانند اقامت خوبی را برای شما فراهم سازند که در نتیجه منجر به ثبت خاطره ای به یادماندنی در ذهن شما شود. یکی از سرمدان آن ها هتل کیش میباشد در واقع هتل بین المللی کیش.

در ادامه از شما بزرگواران اجازه می‌خواهم چند مورد از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کیش را معرفی می‌نمایم: دلفیناریم، باغ پرندگان، سواحل نفره فام کیش، اسکله تفریحی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، سایت ها و کلوپ های غواصی،تفریحات آبی و… .

موخره :

تیم آژانس چوبین تمام تلاش خود را به کار گرفته  که افتخار راهنمایی شما عزیزان را به نحو احسن داسته باشد. با جمع‌بندی موارد فوق به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب کیش به عنوان مقصد خود و عزیزانتان برای گذراندن تعطیلات نوروز هم بیشتر فکر کنید. به علاوه اینکه قطعا قیمت تور کیش مورد قبول شما خواهد بود. اگر هم وقت تنگ است و این مطلب را مشاهده می‌فرمایید می‌توانید از تور لحظه آخری کیش استفاده کنید؛ البته  باید این را هم اضافه کنم که قیمت تور کیش کاملا مناسب و به صرفه است و از این بابت به شما اطمینان می‌دهیم. خادمان شما در تیم چوبین بهترین‌ها را برای شما آرزومندند.